utforskar norrland

yepp yepp! jävla kusligt det där med att det Aldrig blir mörkt här uppe på sommaren, vilken tid på dygnet det än är. Man tittar ut innan man ska gå och lägga sig vid kanske en 1 på natten, så ser det ut som att det är dag där ute! Mycket märkligt!

Igår var vi och traskade omkring uppe vid Storforsen. Jag har faktiskt aldrig sett en så stor fors förut! Tänk er, City-girl klättra omkring ute i naturen bland skog och stenar och kottar och bär.. hihi!

Sitter nu och väntar på att Sebbe ska bli klar i badrummet som han ockuperat, sen ska jag duscha! sedan far vi iväg till stugan och övernattar där en svängom :)

justfan, såg en film igår.. Hachiko - A dogs story, fybubblan sicken fin film. och sorglig! huuuuuu... :s SE DEN!

Lollo: Jag blir ju BLÖT!!
Sebbe: Lollo.. du står i duschen..

Haha, Sebbe har sagt att han borde börja blogga om att leva tillsammans med mig.

Lollo: Imorgon skulle det komma några Öbo-nissar och mäta min bak...
Sebbe: eh, bakbord hoppas jag?

Roligaste igår natt tror jag det var.. när jag började uffa och andas konstigt i sömnen. Så sebbe väcker mig.. jag hade en mardröm :/ Seeen, en stund senare när jag somnar om, då ligger jag och skrattar i sömnen, haha :D Sebbe kan ju fan aldrig nånsin ha det tråkigt med mig haha :D

nepp, nu ska jag sparka in dörren till badrummet, för nu äre fan min tur!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Jag och Sebbe kan börja blogga hur det är att leva med dig! Voy voy voy den bloggen skulle bli lååhååång ;) kom hem snart då!

2010-06-19 @ 07:47:41
URL: http://jovelina.blogg.se/
Postat av: Low

heheee! :D aa jag kommer på måndag! :D

2010-06-19 @ 18:59:21
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0