besviken

aa exakt vad jag är, besviken! på spotify.. smörig gaymusik, fjortispop och negerdunk har dom, men inte fan hardstyle och liknande! jag har över cirkus 100 rekorderliga låtar som jag vill sitta och njuta av nu denna softarkväll, men finns dom? nee såklart inte! naa, nu får jag tagga ner, måste tänka på mitt blodtryck.. haha!

happ! händer då? inte mycket, kännt mig som total misär de senaste dagarna, men nu börjar jag komma tillbaka.. härligt med vinter och kyla och alla bacilusker som svävar omkring! lite tung var jag igår iallafall, släpade iväg mig till jobbet fastän jag kände mig off the road för jag tänkte - jag slutar ju endå tidigt idag så det fixar jag! Klart jag fick jobba över 2 och en halv timma, men aa, jag är ju superwoman så att säga!

ne nu ska jag gå ut i k-k-kylan och ta mig en cigg och låtsas att jag är i Egypten!


Kommentarer
Postat av: David

Klaga inte på snön, man kan ju åka pulka för faaeen hehe

2010-01-31 @ 10:57:08
Postat av: Low

amenvafan, nu får det ju nästan vara nog! :P

2010-02-01 @ 13:15:50
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan aldrig få nog av pulkaåkning :)

2010-02-02 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0