sisådärja!

då är man på plats här uppe i norrland! kom fram halv 6 imorse, och man är ju lite sliten efter 14 timmars tågtripp så idag har vi bara softat, chillat, lurkat..

lustigt btw att det tar lika lång tid att ta sig till norrland som att åka till thailand.

satt nyss och var lite småhomo och doppade morötter och gurka i dipp! kollade även på Farsan, tror jag och sebbe är de sista människorna i sveriges historia som sett den hehe!

uff.. sängen ser otwoligt lockande ut. känns som en utmärkt idé att krypa ner i den strax! rulla in mig i täcket som en vårrulle och norpa åt mig alla kuddar! sebbe kan ta smul-kudden :)

Kommentarer
Postat av: Elly

Trodde jag va sist haha såg den för någon vecka sen;) BRA Lollo, smulkuddarna går till männen!!

2010-08-21 @ 23:58:22
Postat av: Low

aa, vi kvinnor ska ju fan föda barn, då kan karlarna gott och väll sova på smul-kuddar!

2010-08-22 @ 12:43:14
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0