Hänger i Lillån

sov på en såndär bautastor uppblåsbar madrass inatt, känns lite som att jag blivit misshandlad. Men det är bara att härda ut, 2 nätter kvar! Päronen är i Prag nämligen, så jag tar hand om djuren. 2 fiskar har redan dött..

när jag inser att jag gått på högvarv i ett par månader, när det mesta jag känt inom mig bara varit stress.. oro.. ångest.. över saker och ting. när det kommer och sparkar mig rakt i ansiktet och jag inser att, fan lollo, koppla aaav! lägg neeer! ta det luuugnt! Då, då mina vänner, så är jag en jävel på att unna mig själv saker och ting. och det är jag banne mig värd!

i förrgår drog hanna med mig på en spontan shoppingrunda på det marianska berget. och helt spontant så hittade jag fina grejer, som jag helt spontant unnade mig själv. och imorgon ska jag till frissan, hääärligt! och på onsdag ska till tandläkaren, very niice! aa för att det tycker jag, det är skönt att gå till tandläkaren! tokigt va?

sen på torsdag.. vad passar sig inte bättre än att åka upp till lugnet i norrland? bara jag & min man.

så visdomen jag fått lära mig nu de senaste dagarna är att det är okej att inte alltid vara den som jämt ska vara och visa sig så stark.

Och det bästa, när man grävt så djupt i sig själv vilket jag inte är så bra på, så när jag väl göré så äre mycket som kommer upp! då äre okej att tillåta sig själv till att ta en paus ifrån saker och ting och bara tänka på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Elly

Man är alltid värd att unna sig själv något så det gör du helt jävla rätt i=)

2010-08-16 @ 22:34:17
Postat av: Low

aa :)

2010-08-17 @ 14:56:34
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: creep

R.I.P fisk stackarna...

2010-08-17 @ 19:15:41
URL: http://schtekstromming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0