Åh vilken härlig dag!

Började dagen med att lysa upp halva Örebro med min bleka kropp, och vid min sida hade jag Elly. Vi tog även vårat första dopp för i år, wuhuu! Och Elly hade psykos som vanligt och kände både dörrmattor och ålar och jumpaskor i vattnet..

Sen på kvällen vart det bio minsan! Baksmällan! Fy i helvete vilken sjuk film! Tror fan att jag garvade mig igenom hela filmen, så jävla väärd! :D

Sen har jag inte gjort så överdrivet mycket mer idag, men vafan gör det? Kommer decka i sängen som en drogad gris.. Men innan jag kastar in handduken för idag så ska Jove komma förbi en svängom! Jag bad henne låta som en giraff när hon var utanför mitt fönster så nu sitter jag här och väntar på att få höra ett vröl, ska bli spännande! Men nu när jag tänker efter.. hur fan låter giraffer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrålade det gjorde jag minsann

2009-06-25 @ 20:01:00
Postat av: Elly

Gympaskor? de va som fan kommer ja inte ihåg.. men dörrmatta o död ål var det iaf, på sant!:)

2009-07-02 @ 23:05:13
URL: http://eellyy.blogg.se/
Postat av: Low

aa du ser, psykos.. :P

2009-07-04 @ 12:17:19
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0