Alla Hjärtans Dag!

Idag ska man tydligen vara snäll och kärleksfull.. men, det är jag väll jämt? :D Hoppas ni alla får en bra dag, och inte ligger hemma och tycker synd om er själva för att ni inte har någon bredvid er sida, MEN, sluta gnäll så förjävligt! Kolla runt omkring er istället, och inse att ni är inte ensama!



Mamma & Pappa



Familjen



Pälsklingarna



Några utav vännerna

En vän till mig sa för någon dag sen att alla vi som är tragiska singlar ska ut och festa! Jag vill bara påpeka att jag är inte tragisk bara för att jag är singel, jag trivs förbannat bra med det just nu! Jag var en gång tragisk, och det var när jag på Alla Hjärtans Dag satt i ett förhållande, som bara gjorde mig illa.. DET är tragiskt.

Kommentarer
Postat av: David

dagens kloka ord skrivna av Lougra =P

2009-02-14 @ 16:43:27
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: Low

fethaja ;D

2009-02-15 @ 05:13:30
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0