Snoooor!

Softar med julmust och pepparkakor med hopp om att jag kanske blir lite snällare, om inte annat så mår magen iallafall fint sen!

Jag har inte så värst mycket intressant att berätta egentligen, ville bara tidsfördriva lite. Det enda som hänt den senaste tiden är att jag jobbat, jobbat och jobbat. Och snörvlat, snörvlat och snörvlat. Jädrans förkylning, ge upp! Har iallafall en ledig dag, imorgon, och jag tror jag för någon dag sen hade ett litet blont moment när jag bokade tid på VC klockan 08.30. Hajar ni!? Det blir fan ingen sovmorgon imorgon inte! Rackarns!

Och snablarns kallt har det varit de senaste dagarna, men vartfan är snön!? Igår var det såpass kallt att hela min bil var ihopfrusen! Fick inte upp dörrarna på den.. Sicken jävla tur att mamma började jobbet samtidigt som mig, och att våra jobb ligger bredvid varandra, och att jag fick samåka.. hyvens!

Nej nu jävlar ska jag krypa ner i sängen! Heppåré!





Kommentarer
Postat av: Maniak

Ooh! Snor-Lollo !!!

2009-12-03 @ 23:42:53
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: Low

Ska du säga din sjukling! :P

2009-12-04 @ 10:24:32
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0