Han slog mig..

Tanken alltså..

Jag har ju mina hardstyle-polare, men sen har jag dom som inte är så förtjusta i den "enformiga datagjorda skallebank-framkallande dunka-dunkan". Så fort man drar på högsta volym och unzar som fan så kommer det någon liten fjant och skruvar ner och gnäller på en (Amenvafan?!).. Sen får man sitta där resten av kvällen, och lyssna på fjårtizpop och schlagergodingar, och NÅDE den som grinar över DET!

Men sen.. cirkus sisådär en två timmar senare, när alkoholen satt sig fint i hjärnan på folket, och Jag tassar fram till stereon och fingrar lite, ja då jävlar blire röja av! Dansanden på bord, jumpstyle, shuffle och happy faces! Same shit på krogen, ALLA shakar till det! Eller ja, just Hardstyle äre jää-hävligt snålt om i våran vackra stad, men trance, dance, "enformig datagjord skallebank-framkallande dunka-dunka"!        

Har jag inte RÄTT? Rätt skruvat att det faktiskt är så.. att man måste supa ner folk för att dom ska förstå det fina med musiken, och framförallt, inte gnälla över den..



Kommentarer
Postat av: zakky

folk som inte uppskattar hardstyle nyktra förtjänar ju en käftsmäll ^^ ;)

2009-04-20 @ 03:27:21
Postat av: Elly

Lollo, vi har ju pratat om de där;) det finns tinnitusmusik och även bra trance musik det skiljer sig rätt mkt där imellan.. enformigt o störande är sånt jag som så fint kallar det hårdtrance=mindre bra o resten är bra:)Men det är ju tur att folk gillar olika musik annars skulle de ju inte funka för torleif & sven ingvars alls!

2009-04-20 @ 23:44:02
Postat av: Low

haha, en vacker dag ska jag ta med dig till Qlimax Elly ;)

2009-04-21 @ 01:32:27
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

Woord !

2009-04-21 @ 01:47:16
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0