Qlimax, here we comes!

Aaa shit i helvete! Nu är det fan nära! Jävlar vad jag har längtat! Klockan 6 imorgon bitti avgår vårat tåg, jag kommer nog inte sova en endaste blund inatt! Blir Malmö hela dagen imorgon, ska hänga gäng med min vän Tony som bor där! Sen blir det tidig morgon igen, kl. 06.00 på lördagen avgår våran tvåvånings-partybuss! Kommer bli ett sånt jävla ös i den! Mooot Amsterdam! 14 timmar, unz unz! Vid 8 på kvällen kommer vi sätta våra fötter inne på Qlimax! Ooh aah kommer vara en sån grym jävla upplevelse som håller på enda till 7 på morgonen! Något körd man kommer vara i skallen när vi kommer tillbaka till Örebro igen på måndag morgon, ingen sömn och massa unz! Lätt värt :D

Haha, var så jävla speedad förut.. skulle plocka ögonbrynen, men tröttnade efter ett tag så jag drog fram rakhyveln, och vips så försvann halva mitt ena ögonbryn, haha! Var tvungen att göra likadant med det andra.. fan jag måste nog ta och coola ner mig lite, hehe! Efter lite inspektioner utav min kära mor så kom hon fram till att det inte såg så pjåkigt ut endå.. Men Bosse, min hyvens vän, han skrattade bara åt mig, haha, hoppas du skär av dig näsan när du rakar din fejja sen, haha!

Pappa: Nudu Millan! Om du nu ska på hasch-café så vet du att du får bara röka braj och hasch men INTE vanliga cigg!
Milla: Aa vad bra då vet jag!

Dags för middag! Hehe kommer ju kräkas upp maten för jag är så jävla uppspelt :D JA! Jag älskar livet just nu!

Kommentarer
Postat av: Maniak

De går inte att beskriva hur glad man är.. helt sjukt ! Och nej Loow, vi hoppas inte att någon skär av sig näsan. Inga dödsfall nu innan qlimax. Okej efter, men inte NU !

2008-11-20 @ 20:12:45
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

Man dör väll inte av att tappa näsan? Var inte så pjåskig nu Bo..

2008-11-20 @ 20:57:07
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0