Grrrr..

Alltså, tänk er.. uppe sen 6 imorse, sprungit omkring ute i regn och rusk hela dagen på jobbet, så trött att man skulle kunna somna stående, och frusen som en flådd bäver, jag lovar, jag har haft styvisar hela dagen!
Sen när den arbetsdagen är gjord köper man med sig godis och grejer för att åka hem, byta om till mysegoskläder, slå på tv:n och krypa ner i sängen och snurra runt sig i täcket, underbart! Meeen, jag hann ta en tugga utav godiset så ringde Sofie, "Hej jag är på sjukhuset, jag har pajat handen, jag kan inte köra".. Mjahaja! Så snart ska jag dra mig mot Glanshammar för att hämta William på dagis för att sedan åka till Ölmbrotorp med honom. Jag fick fan dödsångest när hon bad mig rulla ur sängen och dra mig ut i rusket igen, men vafan gör man? Vän i nöd, räddningspatrullen är på väääg, haha!


Skjut mig! Jag somnar snart..
Nee, vad barnslig jag är! Nu ska jag gå och kickflippa pappsegull i bakhuvudet och reda ut ett och annat, Laaaaaars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0