Ugh ugh!

Wohooo! Den galna mini människan har vaknat till liv inom mig! Lite ny frän adrenalin pumpande musik gör suuusen!

Lön! Underbart! Faast jag är lite besviken faktiskt. Jag har slitit häcken av mig, även på julafton och nyårsafton, så jag förväntade mig faktiskt lite mer än vad jag fick. Tur att man bor hemma och får maten serverad iallafall, så pengarna jag tjänar lever jag loppan för! Funderar på om jag ska åka upp på stan imorgon med min sjöjungfru och snacka med tatueraren och beställa en tid. Låter strålande!

Jag måste börja hurta och springa igen känner jag, få kroppen i trim igen, nu är den typ.. mjuk-porr, haha!

Dag 5: Mitt cigg-paket ligger fortfarande orört ;) Får se hur det går imorgon, ska ju ut och svina lite! Jag ser banne mig fram emot det, det var ett tag sen! Härligt att festa till och dricka lite bara för att jag känner för det, inte för att det måste göras för att det är helg och alla andra gör det.. Kan nog bara bli kul imorgon :D

Jag är så himlans snäll, så nu kanske jag faktiskt blir något mer än en amöba i mitt nästa liv.. haha! Som pappa Lurch brukar säga och även sa idag att min godhet och ärlighet gränsar till dumhet! Den du! :)

Justja! Drog med mig mamma till IKEA igår gjorde jag! Jag hade visst mer pengar kvar än vad jag trodde, haha! Himlans festligt, så det vart lite mer än bara en ny sminkhylla inköpt! Jätte stilat! :D Bra tidsfördriv igår att skruva möbler och fixa och dona, jag var för upptagen för att ens hinna tänka på att jag hade sug efter en cigg.. Jag måste sysselsätta mig Nu känner jag. Men med VAD?! Klockan 1 på natten..? Kanske ska dra fram penslarna och måla lite tavlor.. Hur skillat lät inte det där? Haha ;)

Måste bara tillägga att.. jag saknar mina vänner! Jag har inte hängt med någon på en hel vecka. Knappt ens pratat med någon.. Milla.. jag saknar när du kommer hem till mig med mat. Jove.. Jag saknar när du leker grottmongo. Hanna.. ta ditt pick och pack och kom tillbaka hem till Örebro igen! Och faan vad jag saknar cigg. Men jag saknar inte att vara blond iallafall, haha..

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad är det du vill ha sagt? att jag äter mycke? : O

2008-01-26 @ 18:30:25
URL: http://MiiiLLaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0