Schyssta lökar!

Århundratets tråkigaste fredag! Alla bara jobbar, eller tofflar, eller bara är allmänt tråkiga! I och för sig pallar jag själv inte med något häjkon päjkon ikväll, så det får bli lungt!

Sladdade runt lite med Jackiehoe igår! Träffade Kim och sa grattis! Han fick en kaka :D Var en sväng förbi Dannie & Larsa också och hängde lite i gäng. Sen hem till Danny & Tessan och käka kvällsmat :) Sen hämtade jag Joveplutt efter att hon slutat jobbet, en dos av Jove är aldrig fel! Haha :D Krubbade på MAX och var allmänt efterblivna.. "schysst lökar!" Tror vi gav personalen en gott skratt iallafall, men den bjöd vi på! Sen wroomade vi ut till Odensbacken och lattjade vi lite, jag tror Kim hatar mig och Jove på ett älskvärt sätt, haha! :D


I thought I took one step, I took two back
I'm not even close this time and that's a fact
.. du gör mig så förbannat frustrerad! :/

My belly hurts :/ så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad! Sen ska jag hem till brutala Sarah, var banne mig ett jädrans bra tag sen man svinade lite med henne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0