yääh!

dethär med bloggar börjar kännas lite B.. lite ute..har ingen aning om folk gluttar här inne eller inte, men oavsett om dethär kanske är slutet för bloggish så måste jag ju avsluta med flaggan i topp isåfall! 
 
1# Jag har börjat ett nytt jobb! och som plus på det så har jag även fått en fast anställning, tjohoo! helt jävla underbart! nu behöver jag inte längre gambla med pengar, och jag kan äntligen planera mina dagar och mitt liv!
 
2# Jag räknade nyss ut att jag varit rökfri i en månad och en vecka! jag luktar gott nu för dagarna! och jag har fått ett jädrans luktsinne! och det bästa av allt, jag saknar inte ens skiten! 
 
3# Det är fredagskväll, och den har jag spenderat här hemma, i soffan, med mig själv.. och jag känner mig tillfreds med det. 
 
4# Jag är inte bitter längre. jag känner mig lugn, avslappnad och harmonisk. exakt det jag önskade mig. 
 
resten tänker jag inte skryta med... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0