sjukligheten

efter att ha tryckt i mig 300 pangkakor så slängde jag mig i soffan, rund o go och började bläddra i en tidning.. 
 
sånthär stör jag mig något så fruktansvärt mycket på! så jävla pinsamt att jag blir fan mållös!  
 
 
en "modig badbrud"! why? jo för att hon vågar visa upp sin kropp (?!) varför i helvete skulle hon inte våga?!
 
eller denhär då; 
 
 
sicken tur att hon inte skäms över att huden knövlar till sig lite när hon sitter med benen i kors, wow! 
 
allvarligt talat. vi människor ser ut såhär. 
skönt att jag är sån som kan skratta åt sånthär trams.. men sen finns det tyvärr vissa flickstackare som här och nu äcklas utav sig själva över att de inte ser ut som plastiga barbies. fyfan vad vidrig världen har blivit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0