wräääh

herregud det finns inget stopp i min mage! jag bara äter och äter och äter, och vilka jädrans cravings jag har haft idag! var tvungen att åka och handla förut för jag var så jävla sugen på avokado! jag köpte 3, efter en halv var jag nöjd. nu vill jag ha saltgurka istället! nu drar säkert ni era förhastade slutsatser, gör inte det, jag är kvinna. vi är sånahär ibland!
 
uff vad jag längtar tills snön är borta så det är fritt fram att börja dra spåret! träna upp sig lite! nu blir man bara depp av att se sig själv i spegeln... Prövade ju på poledance i Lördags på dansinstitutet. funderar faktiskt på att kanske börja på det, för satan vilken träningsvärk man fick utav det, värre än ett styrketräningspass! och sen vare ju ruskigt kul också!
 
näe, dags att krypa ner i sängen, kanske kolla Django till och med! men först, en liten bild från igår för att skryta med att jag var och såg Petter! yumie yumie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0