pikaboo!

jag mår inte bra utav vintern... tycker jag borde få en remiss ifrån doktorn att jag måste åka utomlands.
 
har nyss styrt mina naglar i färg och blingbling så jag skyller på att jag måste skriva en rad eller 7 här medans jag väntar på att de torkar! har tänkt på en grej, eller två till och med! när man precis målat naglarna, äre bara jag som får tics och stöter in i allt möjligt med dom? och fundering nummer två; äre bara jag som får kliii överallt när naglarna är färdigfixade och otorkade?
 
hursom, ikväll har jag beställt gourmémiddag hemma hos päronen! -heej mamma! du jag tänkte att vi kunde hänga lite ikväll? du lagar mat, och så kommer jag vid 6tiden!
 
och imorgon blire kalas! syrran tyckte att hon var smart att tajma in alla ungar i samma månad, men tror nog hon börjar ångra sig när di små liven kommer in i tonåren och ska ha det exklusivaste och dyraste! Lollo - se & lär.
 
på kvällen... hm... kanske lite rajraj!
 
btw, så har jag fått förfrågan om att man vill se mina tissars storlek i jämförelse med något.. så jag tog mig själv som jämförelse. och det ska jag säga er, att det var fan inte det lättaste att hålla i båda på en och samma gång! här är dom iallafall, 9 månader.
 
 
roscoe är mycket större än lilla bonnie, så han kommer nog att bli en riktig bjässe! fint att colaburken stod ivägen, men får väl låtsas att det är smygreklam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0