party party!

blubb blubb... blubb.
 
tristessen äter upp mig inifrån. tröttheten också. det är sånahär stunder som man blir cp på sig själv!
 
efter jobbet idag så kände jag att jag ska banne mig bara åka hem och inte göra ett skit, nu har jag gjort det. i cirka 15 minuter...
 
ska jobba långpass imorgon så jag kan ju inte dra ut och rajja denna underbara lördag. men vad gör alla ikväll..? skulle jag sätta mig i bilen och åka enda ut till jove på landet så skulle jag tillsammans med min trötthet vara en trafikfara. och elly nussar med sin karl. hanna ska åka och garva åt björn gustafsson. monica är på bio. dannie är på ikea. och milla föder barn...
 
jag skulle nästan hellre föda barn än att ha domhär myrkrypen i kroppen.
 
jag kanske skulle rensa garderoben?
 
......
 
nämen fyfan! rensa garderoben? en lördag! det är ju nästan dödsstraff på det!
 
 
jag är farligt sugen på en ben&jerry's. äre värt? jag har lagt på mig så jädrans mycket vinterhull. men jag har kommit på en ny skön bortförklaring näre känns som värst och man sitter och moffar i sig kalorier, fett och socker... jag håller på att ladda upp inför träningen. fläsket ska omvandlas till muskler. så gör iallafall ufc-grabbarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0