heartyday!

härmed kan ni kalla mig för the independent woman! har idag gjort rent avloppet. har aldrig gjort det förut, utan det har jag överlåtit till karlar. men idag efter att jag dragit upp en hel bäver (mitt förfallna hår) ur avloppet så insåg jag att då klarar jag nog det mesta här i livet! who needs a man? fast dom är ju rätt bra att ha när man inte får upp gurkburkar!
 
ajust, idag äre alla hjärtans dag. det har man ju inte direkt gått miste om vart man än har vänt sig... rosafluff och heartylove överallt! själv har jag städat! fy fan jag har slitit som ett djur! och bara för att känna mig extra överproduktiv idag så gjorde jag också citron- och chokladmuffins strl. extra large deluxe! sen tryckte jag ner dom i påsar och åkte hem till mamma & pappa med dom! och passande nog så dök jag upp precis när päronen skulle mysa ner sig i soffan och äta kräftor! -todeloo! men vafan dom fick ju alla mina muffins!
 
 
Ps. på lördag äre jove's 25års dag heuaheuaheua ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0