måndag!

då har man jobbat sig igenom påskhelgen då!
 
igår när jag kom hem så var det inget snack om saken, jag var verkligen cp-tvungen att tvätta, hur trött jag än var! tänkte att man kunde ju slänga sig i soffan mellan tvättstugevarven men nee.. allting började med kattlådan. den behövde rengöras from scratch. fick sen syn på handfatet, måste också rengöras.. sen toan. sen dammsuga. och när jag endå höll på så kunde jag lika gärna dammsuga hallen också, och in i garderoben.. och när jag stod där inne så insåg jag hur mycket skit det fanns där inne som jag bara suttat in. så jag började rensa och slänga gamla kartonger och skor och grejer. och sen vika ihop alla kläder snyggt och prydligt och sortera ut sånt som jag inte använder... sen ville jag dö.
 
och det gjorde jag nästan. sov som en gris igenom hela natten!
 
och så är jag så glad, och spänd, och.. tjohoo! om 24 dagar så ska jag sätta gadden på ryggen! den vart inte så dyr som jag trodde den skulle bli, för de tar ju tydligen timpris när man gör stora tatueringar. så då kommer jag har pengar över till nästa projektet, få bort min fula taggtråd runt armen :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0