heeeeeeej

sen man ställde fram klockan och det är ljusar längre där ute så känns det som att dagarna aldrig ska ta slut... det är väl både positivt och negativt. idag vare det sistnämnda, sen 3-tiden idag har jag längtat efter att få gå och lägga mig.. now is the time! men gissa vad? jag är inte sovnödig längre! morr...
 
kirrade nya träningskläder för nån dag sen, fy fan vad dyrt det är om man vill ha ordentliga grejer! men aja, det gjorde faktiskt skillnad... dom där slimmade bög-tightsen var fan inte pjåkiga! riktigt sköna! och jackan var ett kap, vind- och vattentålig, istället för fleecejackan jag sprang med förut. då fick jag även släpa på min svett som sugits upp utav jackan. men idag! idag kände jag mig lite som en enhörning som flög över den ljuva sommarängenkasc lavkavnasmvs vsdggyyy...
 
näe.. jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på en film istället! hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0