trams

Mina katter har gjort mig till en fjant!
Jag blir så löjlig och fjantig när jag pratar, gosar och leker med dom. Eller när någon frågar hur det är med mina små kissar, så flinar jag töntigt och börjar nästan prata lite bebisspråk samtidigt som jag kan dra fram mobilen och visa 35 bilder på dom, som dessutom kan se exakt likadana ut bara att de är tagna ifrån olika vinklar, haha!
 
Men dom är ju så goa, kolla på dom!
 
 
 
sådärja, vem kan motstå? juste!
 
idag skedde nånting suspekt, som säkerligen fick varenda människa jag känner att höja på sina ögonbryn. 06.45 gick jag upp idag. självmant! vaknade och kände att jag inte var sovnödig längre, tände hundratals ljus i hemmet för det var lite frusset! tog mig en varm dusch, kollade nyhetsmorgon och käkade frukost och hade vad vissa människor med regnbågar i arslet kallar det; nämligen morgonmyz.. haha!
 
åkte sedan till arbetsförmedlingen, tänkte att nu ska jag börja utnyttja systemet lite. att de dagar som jag inte jobbar så ska jag kunna vara hemma och softa och endå få lite klirr i kassan *katsching!*

Kommentarer
Postat av: Jove

Haha chockad blev man! Helt klart!

2012-09-26 @ 18:26:06
URL: http://jovelina.blogg.se
Postat av: Jovelina

Jah men blogga meeer råååh!

2012-09-29 @ 05:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0