testing testing

Testar att droppa ett inlägg ifrån mobilen! Och det var ju inga konstigheter..

Har haft en fullspäckad dag idag! Var iväg med Roscoe så att han fick sina bollar "snipp snipp"! Brottats lite på arbetsförmedlingen, tvättat min gigantiska tvätthög osv osv.. Ibland är jag minsann inte så pjåkig!

La mig i sängen kl 8.. Haha whaat? Men det är på sant, jag var så trött att jag höll på att kola vippen! Men det tvärvände ju såklart. Så jädrans övertrött, låg nyss och rullade runt i sängen utav skratt när jag hade spelat in mig själv på mobilen när jag mjaoade.. katterna vart tokiga!

Ska försöka ta mig själv samman nu och.. ja, jag ska unna mig en cigg. Varva ner lite! Sen blire sova så att jag orkar vara pigg och alert på jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0