blubb blubb

känner mig lite mör i kropp och själ. skulle bara ställa upp min nya hallampa på hallbordet och insåg att jag var tvungen att torka av bordet först... det ena ledde till det andra, slutade med att jag storstädade hela vardagsrummet! phuu, men det behövdes!
 
sen drog jag en runda runt spåret. så jädrans kul näre kommer kaxiga karlar och springer om en, som man sedan tar ikapp. och så höll vi på så ett par gånger, tills jag sänkte hans manliga ego och vann, tjo-hoo!
 
nu är jag nyduschad och proppmätt, vill göra nånting med vettefan... orkar jag ens ta mig någonstans?
 
på söndag åker jag iallafall till gran canaria! det är banne mig inte fy skam!
 
nu får ni en liten bild på mina tussar! det skiljer 3 månader mellan bilderna.. de växer så det knakar, de små liven!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jovelina Larsson

Schh.... just goooo!

2012-11-23 @ 07:22:49
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0