wraow

då vare helg igen! shit vad dagarna går fort!

igår satt jag och jove hemma hos henne och chillade, kollade film, åt chokladpudding och var ultra deluxe mysmongon! kockan halv 12 tittar vi på varann och ställer oss frågan; gääääsp... ska vi dra ut?

klart som fan att vi skulle! jag satte mig i bilen, raceade hem, slängde på mig smink, bytte mjukiskläderna mot lite mer rekorderligt, fixade håret, och allt detta på bara en halvtimme! sen ringde jove och sa att hon inte hittade bilnyckeln, så jag hoppar in i bilen och leker biltjuv enda till lillån för att hämta upp henne. hade nån snut sett mig så hade det varit so long körkort. hursom så klev vi in på noise halv 1. en timme efter att vi satt och slöade i soffan som två sengångare. soft att man har lite kontakter så vi behövde inte betala nåt inträde heller. trampar in och ser att byz står på sen. jahaja! sen röjde vi loss! spontant är alltid bäst! :D

och idag har jag tvättat... och packat. haha framförhållning är visst inte min grej längre. tog mer än halva dagen innan jag ens började att packa resväskan, medans milla ringer mig och är tokstressad. jag satt och kladdade lite istället...



men nu är allt klart iallafall! varför känner man sig alltid så skyldig när man ska utomlands... när man står där på flygplatsen och vet att man är så oskyldig som man bara kan bli, så blir man endå nervös över att man råkat packa ner 15kilo kokain i väskan istället för kläder. eller äre bara jag som känner så :P

åååh imorgon är jag på kreta! göttans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0