vatten vatten bara vanligt vatten

kanske låter sjukt, men fan vad skönt med en regnig dag! har absolut inte klagat på solen och värmen den senaste veckan, men det finns faktiskt en nackdel med det hela också... att tråkgöra kommer i skymundan ;] så nu tar jag igen allting idag, tvätt och städ, wouho!

sen blire häng med elly. idag ska vi kedja fast oss i soffan och inte göra ett piss! vi har liksom triggat igång varann på sistånde och varit ute och flängt var och varannan dag. sömn, vad är det? den tog jag igen idag, tvingade mig själv att inte gå upp ur sängen försän klockan var 12 :P

men aa, man måste ju passa på. mitt schema drar inte igång försän om typ 2 veckor!

så vare med det! ska springa till tvättstugan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0