paus

idag när man är ledig så äre strålande väder, sommar! så jädrans härligt! fast då måste man ju såklart ta hand om allt annat tråk, tvätt, städ osv... har i varje fall städat klart, får ta tillvara på tiden mellan tvätten och sitta lite i solen :]

snacka om att det vart fart på mig i spåret idag när jag höll på att springa på en orm, uuuh! jag vart nästan illamående, haha! sen vart man ju lite paranoid och såg såklart de små liven lite överallt! brrrr! hursom så räknade jag ut idag att jag springer ungefär 1 mil och 8 km i veckan, inte illa för att vara jag! ska sluta skryta så mycket om min träning, men jag är fan stolt över mig själv! :D

och ikväll så ska jag till ellys nya lya, hjälpa henne att skruva ihop lite möbler! ska köpa inflyttningspresent men har lite idétorka. kanske får bli samma lika som jag köpte till jove; toapapper, wc-duck och en toaborste haha!

ne, nu äre dags för tvättvard!



mmmmmysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0