happymotherfucker

i ren tristess så satt jag och gluttade lite bakåt i denna blogg. ..alltså... shiet. vilken förändring jag gjort i livet på bara några månader!

var tvungen att kopiera en grej som jag hade skrivit för typ 2 månader sen; "jag längtar till den dagen då jag en morgon varknar upp och känner att livet känns underbart igen! när skit och elände har sjunkit undan, öppna sår har läkts ihop, accepstansen till saker och ting har infunnit sig, bitar har fallit på plats och röran är undanplockad."

det kändes så förbannat jävla fantastiskt att nu sitta här och känna att jag är DÄR nu! jag har kommit dit jag ville!

det känns inte tungt längre. det känns inte färglöst, jobbigt, bedrövligt, åt helvete, ensamt, kallt, tyst, zombie-mode. ångestfyllt. och magont. man ska aldrig ta för givet och anta att det är hem-ljuva-hem bakom andras stängda dörrar.

jag mår bra! jag mår ärligt bra! jag vaknar upp på morgonen och känner mig... glad! njuter av mitt liv. gör det jag vill, på mitt sätt, så som jag själv vill ha det. allt är bakom mig. nu är jag nyfiken på framtiden. suger in livslusten! det är så härligt att känna sig levande igen.

ja, man skulle nästan kunna påstå att mitt liv just nu är rosafluffigt och att jag har en fet regnbåge i arslet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0