*zMajL*

söndag... känner mig helt sliten! var ute och svinade igår, trodde jag skulle sova bort hela dagen idag, men icke! vaknade rätt tidigt och satte igång med storstädning och inhandling! sen framåt kvällen så kom mamma & pappa över och jag bjussade på käk!

jag tror helt seriöst att jag börjar bli senil på riktigt. jag som alltid annars brukar ha koll på det mesta, kommer knappt längre ihåg vad jag gjorde under gårdagen. har varit så i ett par veckor nu, när folk frågat nåt så har jag mest sett ut som en fågelholk öööh? ahwell, får väl hoppas att det inte är nåt permanent bara haha!

min fot har somnat, tror jag ska haka på.. eller i varje fall krypa ner i sängen och kolla nån rulle! sounds good!

och för er... så har jag ett nytt litet klipp som jag knåpade ihop i ren tristess ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0