uttråkad.nu

uuääh kräkmätt är jag! har nyss moffat omelett! och kollat på en rulle.. we need to talk about kevin. rätt schysst, ett snäpp frustrerande. jag gillar på nåt sätt frustrerande filmer. där man får bli lite arg, mållös, wrääh!

tror jag tog igen min dag idag, som jag missade igår. vet inte var det var med mig igår.. jag kom inte upp ur sängen, min kropp kändes som bly. skickade tillslut sms till jove och bad henne komma förbi och sond-mata mig!

men idag startade jag dagen med en runda runt spåret minsan! skulle träffa victoria på stan kl. 1. kvart i 1 ringer hon och jag hade precis hoppat ur duschen! hinneru? .... jajajaa! och här bevisade jag för mig själv vad min simultanförmåga går för! torka rent, smörja in, borsta hår, kläder på, sminka sig, leta parkeringspengar, springa till bilen, racea iväg, ding! på stan 5 över 1.

vi tog en lunch. och kollade efter bikini till mig som jag tänkt att ha till kreta. hittade ingen fräsig. däremot fyllde jag på lagret med diciplin till träningen efter att ha fått se min kropp i ett ordentligt upplyst provrum, med tre olika speglar som visade kroppen i alla olika sorters vinklar.

oooh, nu fick jag minsan ett spännande samtal. tänker inte säga vad det handlar om, det kommer ni nog att märka närsom! hihi måste sätta telen på laddning utifall jag får ytterliggare ett samtal som jag absolut inte får missa! vad kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0