gravidbälte

livets ironi borde nog vara när man är så trött att man bara vill gå och lägga sig, så tvättar man bort sminket och ding! så blir man pigg.

hängde med sarah nu ikväll, har fått låna hennes gravidbälte till min ajaj-rygg, haha! men jag måste erkänna att jävlar vad skönt det var att ha på sig! vi gick till och med ut och tog en långpromenad. två stycken vankande hönor som spatserade fram, haha!

konstigt nog så ser jag inte mitt ryggonda som något negativt just nu. eller ja, det är ju hur jävligt som helst att ha ont i ryggen! men efter att ha varit stammis hos sjukgymnasten och fått ett fett lager med kött på benen, och kommit på det logiska näre gäller kroppens anatomi och det ergonomiska tänkandet (shit vad smart jag lät där!) ..så har man ju endå blivit rätt skillad. jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att jag fick ett bakslag med ryggen nu när jag börjat att träna, helt plötsligt byggs kroppen upp och används på ett helt annat sätt. och dessutom så tror jag att detta lilla ryggonda jag har nu, kunde ha varit 100 gånger värre om jag inte tränat och gjort mina övningar. därav kanske en förklaring till att det inte varit några ischias-smärtor denna gång!

jag borde nästan ha föreläsningar på mitt jobb om detta! /Dr. Lollo

det här var väll ett kul inlägg! ska nu göra det bästa på hela dagen; krypa ner i sängen och kolla film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0