kuuuwl

när klockan är prick 12 på natten, äre söndag eller måndag då?

har hängt med elly hela dagen! var och köpte mig en tv och dvd till sovrummet, är man mörkrädd så är man! eller aa, jag somnar bättre till lite ljud och ljus. sen så äre ju lite ultra-lyx med sådana materiela ting i ens sovhage! sen har vi skruvat upp mitt köksbord och alla jävla stolar som var ett projekt i sig! med bordet på plats så styrde vi till cp-god mat, sen vart det soffläge hela kvällen!

en sak jag stör mig på, det är som nu när man ser på fb; där folk skriver till en person som man känner att de tänker på honom, han ska kämpa osv... vad jag förstår utav vad alla skrivit så har det hänt nånting riktigt jävligt! vissa har frågat vad det är som hänt, men ingen svarar. så här sitter man, och undrar. han och jag har inte träffats på flera år, bara snackat lite grann på sistånde, och vi har väl typ en gemensam vän. jag frågade den gemensama vännen vad det är som hänt, men har inte fått något svar. är det schysst eller? att låta folk gå omkring och undra vafan det är som händer..? 

om det är nånting som ingen vill blotta... blotta ingenting över huvudtaget då! vill man att han ska veta att man tänker på honom, skicka ett sms istället! dethär med facebook alltså...

ooooouff.... nu vare nåt som lät i köket.... haha lollo gerej, det var väll bara ett monster, eller nåt!

ska krypa ner i sängen nu och kolla på fiiiilm :D natti!



kloka ord:
du kan inte hjälpa en planta att växa högre genom att dra i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0