nu sitter jag här igen..

..och du med för den delen! tycker det är tråkigt näre är rätt många som gluttar här inne var och varannan dag, men inte många som lämnar ett litet avtryck. typiskt svenskt säger jag bara! fega och mesiga. som när man åker på husvagnssemester "åååh vad skönt att komma iväg! och vad kul att kanske träffa lite nytt folk!" och så bor man tätt inpå varann. men endå så gömmer man sig för grannen. sitter och trycker inne i förtältet. vad är vitsen? inte vet jag. jag har faktiskt aldrig varit på husvagnssemester för den delen.

däremot så har jag haft dannie över idag! vi gjorde cp-god mat, i sin vanliga ordning. satt ute på ballen och käkade och snackade strunt i timmar. det är sommar i luften nu! satt till och med i bara linne! *OMG!!* Sen drog vi över till sarah och hängde. drog en kvällspromenad upp till stan och tillbaka! så jädrans skönt ute, hoppas det håller i sig nu!

imorgon ska jag hämta min lilla racer på verkstan! kommer kännas fruktansvärt ovant att gå från pappas familjebil till min lilla eclipse där det räcker med att bara nudda plattan så susar man iväg.

ne usch jag borde gå och lägga mig nu, har vänt på dygnet totalt! jävla mig alltså. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

tjohooo :D



eftersom du klagar så lämnar jag ett avtryck!! Skönt att du verkar må lite bättre! Kramar

2012-03-28 @ 08:13:34
URL: http://wiiandtraining.blogg.se/
Postat av: Lougra

bra där ;]

2012-03-28 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0