jag har...

hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer. uff..

jag har även fått muskelinflamation eller nåt i båda benen, haha. rör jag på mig så gör det inget, men sitter jag still en stund och reser mig upp så göre bannat ont! går som om jag vore stelopererad innan det mjuknat upp! så ingen springrunda för mig idag! men jag jämnade ut det med en liten promenad, från kl. 2 till nu har jag varit ute och luffat! bytt promenadpartner har jag också gjort, först tessan och hennes lilla knodd och sen ellybelly. och hela tiden hade jag min kompanjon donna vid min sida, är ju vovve-vakt nu i ett par dagar!

jävla hicka geerejj!!

imorgon äre fredag, då ska vi fira dannie som blir 25 bast! eftersom hon är på tjocken så blire en lite lugnare tillställning hemma hos henne med god mat! det ser vi fram emot!

min mage snackar arabiska eller nåt, tror den vill ha mat! mot kylskåpet, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0