grubblar..

..över varför det finns ett usb-uttag på min tv om det endå inte funkar att kolla på film genom det? eller äre bara jag som är en så fruktansvärt oteknisk amöba? en nackdel med att slänga ut karln.. alla tekniska lyx-prylar försvinner, plus det tekniska geniet. men skam den som ger sig, ska nog få ordning på det där endå!

men just nu ger jag upp, ögonen kollar mer eller mindre i kors! imorgon ska jag sova ut som fan! får vi hoppas.. skulle inte förvåna mig om öbo-snubbarna kommer med den lagade balkongrutan kl. 8 i morgon bitti.

annars såå.. har jag haft tjejerna över ikväll. bjussade på lollo á la gourme-middag! och så har vi planerat in att börja öva riverdance här hemma, efter kl. 21 på kvällarna. för er som hänger med så äre granntanten som det ska jävlas med. har lust att trycka på hennes plingklocka varje gång jag går upp o ner för trappen.


kloka ord:
att gå vilse är ett sätt att lära sig hitta.

night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0