Grattis fina du!

Idag är det Ralles 25års dag. Vart han nu än befinner sig så hoppas jag att den firas med dunder och brak! Själv tänkte jag åka till hans grav lite senare ikväll och tända ett par ljus.

vet inte riktigt vad jag ska säga... det känns så tungt, alltihop.
jag vill inte behöva åka till fler gravar nu för att hälsa på mina vänner.
Ralle, Matte & Alle.. ni är så enormt saknade på jorden. var och en utav er fattas i mitt liv. jävla... jävla ni! <3

     

Matte, Ralle & Alle
.......................................................

idag äre lördag, och jag började dagen med att bränna sönder mitt fuck-you finger! skvätte matfett när jag stekte fattiga riddare, otrooligt skönt!

får se hur dagen slutar, men det ryktas utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0