gissa vad jag har...?

..ajaj i ryggen :[ fick det efter träningen idag, körde nog lite för snabbt på styrkan. ah well, what to do.. fick ställa in restaurangbesöket med elly och bea. men fick sällskap utav jove istället, legat och kollat film och fnissat åt mig när jag blivit flubber av muskelavslappnande piller, haha!

tog ett bad idag också, vilket kanske hänt en sisådär 3 gånger på två år. skare va så skare banne mig va tänkte jag och öste i massor med badskum. och skum vart det! tappade nästan bort mig själv i det, weee!

annars så har min dag inte varit särskilld händelserik, men jag nöjer mig med det. ska krypa ner i sängen strax och kolla en rulle.. sova bort mitt ryggonda. imorgon har jag beställt våfflor hemma hos mamma, göttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0