bra dag!

sisådärja! vaknade upp hemma hos mina päron.. mamma kom ju förbi mig och casper igår kväll, sen skjutsade jag hem henne efter att tony kommit hem. och jag själv vart också kvar här, var lite trött kan man säga.. 

det är fan tufft att passa barn. när man inte är van att ha en liten knoddis som är överallt och ingenstanns hela tiden. men hursom så gick det ap-bra! det var bus hela dagen, vi var till och med upp till stan. tog en promenad och träffade dannie!

och sarah då? jo hon mår bra efter omständigheterna. vart lite komplikationer efter förlossningen, förlorade 1,6L blod.. men nu äre bra och hon och lilla ella får komma hem idag :]

och jag själv ska strax åka hem. eller aa först måste jag förbi affären, köpa proviva jordgubb. bättre start på dagen finns inte, och lätt att få i sig innan man ska ut och dra spåret.

sen får vi seee vad som händer och sker. kanske åka till m-berg och köpa nånting till lilla ella, henne måste jag ju få träffa nån dag. jag är såå nyfiken på henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0