blubb blubb

uffa uffa, har så ont i huvudet! eller vänta nu... det har jag visst inte längre kände jag nu, haha! men jag är trött, jääättetrött! känns lite sådär att lägga mig och sova en sväng i soffan nu näre är så fint väder ute. vad nu det egentligen spelar för roll, jag sitter ju endå bara här inne och trycker och har väl inte någon större tanke att ens sätta min fot ute.

har nyss mulat i mig mjölkchoklad med bubblor i. den är ju så djävulskt god! men jag vet inte varför, det är ju bara... bubblor? känner lite små-ångest över att träningen gick åt skogen för mig bara för att en nedrans förkylning kom ivägen förra veckan. sen har jag inte kommit igång igen för jag har jobbat en himlans massa! får banne mig ta och tagga till lite snart, så att jag kan äta bubbelchoklad utan att få ångest! ;]

ne, seriöst. jag måste äta nåt ordentligt nu känner jag! lite pasta a la loulouu!
sen kommer bosse hit och ska hjälpa mig med en mojäng.. en grej.. en.. sak!


Kommentarer
Postat av: Elly

Bubblorna består av luft, och luft smakar ju ingenting men det är konstigt hur bubblorna ändå kan göra det godare haha

2012-03-18 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0