babytajm!

ligger nergosad i sarah & tonys soffa, tillsammans med jove. vi har lite kvalitetstid med varann, skriver till varann över fb. vi har även härmed blivit mammor! till lilla kassler, hihi!

sarah är nämligen inne på bb nu :D känner mig riktigt high på dethär med barnafödslar nu. min mamma var över här ikväll, och hon och sarah lärde mig nog allt de kan om slemmproppar och gud vet vad, konstigt att man själv inte blir avskräckt ifrån detdär..

tänk när jag och sarah lärde känna varann, då trodde jag aldrig att jag en dag skulle sitta och ta tid på hennes värkar, superkul! för mig iallafall :P

ska försöka sova nu.. vet ju aldrig när casper behagar att stiga upp imorgon! jove får ta bajsblöjan, pax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0