ripped hardcore

har nu provat mina tillskott till träningen, och min första spontana tanke om Ripped Hardcore var woooh!!

tog en kapsel på tom mage imorse innan träningen, och efter ett tag började jag känna mig som en överexhalterad hund. drog min vanliga runda runt spåret och sedan styrka, och ja, orken och energin låg på plus!

efter träningen var det dags för frukost.. efter en hård macka med tomat på så fick jag kämpa med nästa. kändes som att det bara växte i käften på mig.

det är ju viktigt att äta ordentligt, men hur ska det gå till när matlusten försvinner? men vi får väl se, kanske bara var tillfälligt. hursom så får jag ju ge dom en ärlig chans ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0