long time no see!

i sin vanliga ordning när jag tvättar så tidsfördriver jag med att sitta här. 

har spenderat min midsommarhelg på jobbet, fina slantar. drog ett långpass idag, och tvingade mig själv att tvätta nu när jag kommit hem bara för att slippa det imorgon på min enda lediga dag. håll uuut, det är över snart. då nalkas sängen och jump street 21.

sitter även och knåpar ihop inför mondaybar krysset! än så länge är vi 3 fulla hytter, och förhoppningsvis blir vi en till. snart ska det bokas! herregud vad röj det kommer att bli, det bästa på hela sommaren!

sitter och mular i mig så mycket choklad jag bara kan, för nu till veckan blire hårdträning! och förhoppningsvis så kommer mina träningspiller hem i brevlådan vilken dag som helst också! ska bli spännande!

sen har jag även små tisseungar på g, förhoppningsvis. en polares polares katt har fått småttingar! hoppas det finns honor och att de är nåt för mig, jag är ju liiite småkräsen. skulle nog aldrig skaffa mig en helsvart katt. tycker det är rätt opersonligt. men sån är jag! så nu hoppas jag att jag ska få träffa de små liven om nån vecka eller så när de öppnat ögonen och rumlar runt! är helt exhalterad över att få hem småttingar snart, fylla hemmet med kattsand som fastnar under fötterna, krossade krukor, pälsbollar och sönderklösta möbler! wee :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0