guess what..?

nästa fredag ska jag till göteborg och kolla kisseungar. ocicat/maine coon-blandisar!! :D blandningen som jag har letat efter i månaders tid! fanns 5 ungar, varav en korthårig och en semilånghårig. det är dom två som ska bli mina snuttisar isåntfall, eftersom jag inte vill ha långhårig. en pojke och en flicka :D

ska bli spännande! men jag ska inte hurra föör mycket... för man vet ju aldrig. men lite lyckorus måste jag ju få pysa ut!



titta vilken goding :D

annars såå har jag bara tränat idag. och så ska jag åka och jobba om typ en timme..
har btw fått hem mina träningspiller nu som jag tänkte prova på.. känns lite läskigt. folk som fått biverkningar utav dom, bl.a: en ordentlig rastlöshet och hyperaktivitet osv... får se hur det går ihop med min adhd. får prova dom när jag är långledig så att jag inte blir koko på jobbet :P

ne, måste slänga på mig ett ansikte nu! tjingepling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0