bräääh

jag har ingen lust att gå och lägga mig på kvällen... och jag har ingen lust att gå upp på morgonen. men endå så tycker jag att sova är bland det absolut bästa som finns! awkward..

"semesterfirandet" har hållts igång på en ganska schysst nivå nu under typ 3 veckors tid! känns nästan lite konstigt att man om en vecka ska återgå till rutiner, följa klockan, ha koll på vilken dag det är osv.. tror nästan att jag fått lite för mycket smak på det goda, för det här är nog första gången på 4 år som jag känner lite pust och stön inför att jag snart ska få jobba häcken av mig! :P

ne nu ska jag ta lilla vovven som jag utan konstigheter har kidnappat, och släpa med henne till sängen! och kolla på film i sin vanliga ordning! night night





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0