söndagen

kom nyss hem ifrån en runda på marieberg med hanna! vi tänkte att vi skulle börja vara lite mer sofistikerade, så hanna köpte ett par converse med klack ;P

det blir nog rätt chill resten av dagen, jag lyckades ju smita emellan allas förkylningar och grejer i två veckors tid, men tillslut vart jag besegrad. självklart kom det nu när jag var 3dagars-ledigt! >.<

tråkigt att jag har godis och chips kvar sen igår, känns dumt att slänga. så jag måste nog tyvärr lägga mig i soffan snart och moffa i mig det!

och tissarna springer runt och busar för fullt just nu! dom är så jädrans roliga att titta på :D och dom är nog de mest gosigaste sissarna jag varit med om! :]



wrestling-match :D



zZzzZzz... :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0