hihi

jag tänkte att eftersom jag älskar choklad så mycket, så äre ju mycket bättre att köpa såndär 70% mörkchoklad. mycket "nyttigare" än vanlig marabou, sen räcker det att bara ta en eller två bitar så dämpar det suget rätt hårt. b-b-b-bullshit! jag har fått ett nytt beroende. jag blir tokig om jag inte har sånhär choklad hemma, speciellt med päron eller apelsin-smak. fyfan vad fint!

hursom, denna söndag har inte varit så värst livad. tränade lite på förmiddagen... sen inte så mycket mer. vart så trött så jag somnade på soffan en svängom. sämsta nånsin. jag blir så jädrans mosig i kropp och själ efter att ha sovit mitt på dagen. och så har jag ont i huvudet.. och grannungarna där ute skriker och gapar och härjar och har sig! morr..

jag var ju till götlaborg tors-fredag.. och nu har jag blivit mamma! :D
titta på dom!



fy vad fina dom är! jag är helt såld.

just nu är dom bara 8 veckor, så man ser ju att de har mycket mainecoon i sig eftersom de redan är så stora.
den till vänster är en hona och den till höger en hane. kan tänka mig att dom kommer att bli riktigt fina när dom blir större, fått bjässestorleken och vuxit i sina fläckar. precis som jag ville ha det! ;]

och den 26e åker jag och hämtar hem dom! åh jag är så lycklig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0