möllenö

även fast jag inte pratar om dig, så dyker du upp i mina tankar inte bara en, utan flera gånger om dagen. idag har det varit väldigt påtagligt, stundtals har jag blivit illamående av tanken att du inte vandrar på denna jord längre. det är så... jag finner inte ens ord längre. :c

ptja, vad ska man skriva om? jag jobbar ju bara, egentligen lite för mycket för mitt eget bästa med tanke på att det inte var länge sen jag låg i en sketen lunginflammation. enda sen den dagen jag kände mig pigg nog att gå utanför dörren så har jag nog inte tagit det lungt en enda stund, trotts att folk härjat på mig om att softa. men jag är så fruktansvärt jävla barnunge-trottsig! ;]

idag skedde nånting helt fantastiskt! hur länge sen vare inte man rent spontant började att skratta? minns inte ens. men idag så! när jag stod här hemma i min ensamhet och diskade, så bröt jag helt plötsligt ut i ett asgarv! fyfan vad jag är skön! och en aning kokoo :P

jag orkar inte sitta och vara skruttig längre. jag ska fane mig ha kul på vägen också! det känns på nåt sätt som att jag är på G nu, till det bättre. känner lite mer lugn inom mig, har till och med börjat måla igen, och det brukar tyda på det bättre alternativet. sist jag måla alltså.. hm, mer än ett år sen..?

och snart drar ju även adhd-utredningen igång, får vi se vad den har att erbjuda! lite kul att folk gnäller om att det kan ta en sån jävla tid att få remisser hit och dit, vad tog det för mig? nån vecka. och för nån dag sen så fick jag en till. dom råkade dubbelboka mig! det lider banne mig ingen nöd på mig inte haha! ;]

ska krypa ner i sängen nu, är ju en another day in paradise imorgon! night night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0