elftejanuaritvåtusentolv

haha, tröttheten när man är på g att slänga påsen med mc donalds-krubb i akvariumet och de nyinköpta fiskarna blev middag... aaa ne. så långt gick det inte. tur att firrarna var blåa, annars hade jag nog inte märkt någon skillnad, mer än att en hamburgare hade guppat runt i akvariumet just nu.

har en sur karl här hemma. eller jag vet inte, svårt att säga. han är lite svår att läsa av ibland. tog väl hårt på honom när han kom hem och fick face:a dagens i-landsproblem. nämligen; flickvän som intagit fjärrkontrollen. när jag för en gångs jävla skull softar i soffan och zappar tv-kanaler, ja då skare gnällas. kan vi inte sätta på en film istället, du har kollat på tv i 3 timmar nu. och jag kände typ att what the fuck! och talade om för honom att han han kollar jämt på tv och filmer! och att vill han se en film så kan han göra det i sovrummet. (och vafan äre här med att räkna och föra statistik över hur länge jag gjort saker och ting!?) sen dess hare varit tyst.... ifrånsett när jag tillslut reste mig upp ur soffan och väste; nu kan du få din älskade tv!

gjorde jag ett övertramp på mannens revir mån tro? men nu ligger han där, och kollar på sin jävla film. och det där jävla surroandsystemet som alla karlar måste ha alltså, högt som fan! om det skulle ringa i min mobil så måste jag gå och låsa in mig på badrummet för att höra vad den andre säger. och inte ens vill han ha en jävla omelett om jag ställer mig och gör iordning en!!!!

okej.

det kanske är jag som är putt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0