mjaou

nämen vad ruuligt för er att bloggandet rullar på, eller hur! ;]

har jobbat idag, ovanligt va? här och nu kan ni börja anta att jag jobbat varje dag, så slipper jag nämna det varje gång jag är här inne och knappar!

två dagar kvar, bit ihop. sen får jag sova sova sovaaa! behövligt, jag har knappt ens koll på vad jag själv gör längre. som idag, när jag skulle tanka. går förbi kort-atomaten och är på väg att stoppa in mitt kort i papperskorgen. inser vafan jag sysslar med och hoppas ingen såg mig, ser då en jove som sitter i bilen och asgarvar och till och med öppnar dörren och skriker loooser! åt mig. så en annan bryter också ihop i världens megaflabb samtidigt som man fummlar och försöker att hitta rätt med bensinpumpen.

blev sedan bjussad på middag nu ikväll, gratis är gott! sarah som stod för koket, som tack för att jag är världens bästa lollo som hjälper till vid flyttar och såntdärnt! ;]

har nu även hunnit med att vara lite gay. hårinpackning, ansiktsmask, bodyscrub osv osv.. kände att jag behövde fräschas upp lite! inte nice när man börjar fundera på när man sist tog sig en dusch, haha, säger ju det. jag har ingen koll på nånting längre! sen fick jag en fotmassage! det måste jag banne mig skriva ut på fejjan! så att alla blir avundsjuka på mig och tror att jag har rosa fluffiga moln och glitter överallt. och en regnbåge i arslet.

nu ska jag sova.. night night!


tro inte att det bara är en ren slump att jag la upp en unicorn som bild, haha! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0