tröttsamt inlägg.

den här tröttheten är fan inte normal! så tlött så tlött så tlött...

iförrgår när jag var ledig så sov jag som en tung sten till halv 2 på dagen! när fan hände det sist? sen totalt överkörd resten utav dagen.. och igår efter jobbet försökte jag hålla igång, drog och handlade direkt efter, sen hem och städa städa städa för att hålla mig vaken fram till tvätt-tiden som var kl. 6. jag blev sådär äckligt jävla grinfärdig så trött jag var! och idag, börjar inte jobba försän kl. 3, och sitter nu och ser nästintill dubbelt fastän jag sov till 12. ska bara bita ihop i fyra dagar till sen ska jag banne mig vara ledig ett tag! 

så jävla synd om mig :D

idag har jag inte rökt på en månad, det ni! så igår skickade jag efter lite presenter till mig själv, beställde hem lite kläder ifrån H&M. och vad får man hem i lådan idag? jo, rabattkoder. hrmf.. aja. :]

nä, nu ska jag dra upp volymen till max och hoppas på att musiken kan göra mig lite mer fit for fight!

typ såhär, haha:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tjohoo!!



Ville bara säga att jag börjat läsa din blogg :D



2012-01-10 @ 10:52:14
URL: http://jenniferwiiand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0