nom nom nom

life isn't about finding yourself. life is about creating yourself.

en rätt så härlig dag att vakna upp till känns det som. tog världens bästa sovmorgon idag, sov till 12! sen en as-varm dusch, och nyss har jag tryckt i mig frulle. ska om en svängom åka till mamma & pappa, dom vill att jag ska leka frisör, och som betalning får jag trycka i mig ett par semlor! fear deal ;] sen ska jag iväg och träffa brudarna, jc, elly & jove.

kolla vad jag hittade för gammal bild. den tiden av mitt liv var delikatess! men det kommer väl alltid vara så, att man kommer alltid att sakna det gamla. äre nånting som jag har svårt med, så äre fan att leva i nuet, och vara glad och nöjd för det som är här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0